Thank G it´s Friday!!

Snabbare vecka att gå som denna har jag inte varit med om, det var ju nyss måndag och nu har en hel vecka gått. Mitt lilla blogguppehåll beror på flytten som idag blir helt klart, Hallelulja!!! Jag och Fred har varit så jäkla duktiga. I onsdags när vi hade packat allt och skulle flytta över alla grejer så offcourse blir det fel på den bil vi ska få låna :( så jag kan stolt säga det att Fred och jag flyttade med hjälp av en TAXI!!! Första och förhoppningsvis sista gången det händer.
Taxi killen hade säkert vart med om värre så han brydde sig inte. Det var snabba ryck, in med allt i bilen, köra och ut med skiten fort som sjutton och allt detta betalade vi bara 185 kronor :).
Igår städade vi rent lägenheten, 26kvm och det tog 3,5 timme. Lägenheten har inte varit renare än nu och det kan jag tacka Fred för han är ybernoga när det gäller städa lägenheter. Två nätter har vi sovit i vår nya lägenhet, känns stort, skönt med stor kyl, en soffa att sitta i och ja det känns hur bra som helts :D.
Skolan då? Den går hur bra som helst och mamma fråga mig igår - är det roligt varje dag? Ja det kan jag verkligen säga, det är så jäkla roligt att gå till skolan varje dag. Vi lär oss så mycket hela tiden, dessa två veckor känns som 2 månader. Idag är det kort dag i skolan vi ska träna långhårsuppsättningar.
Och vet ni, nästa vecka på tisdag kväll ska vi på vår första hårvisning här i Stockholm :D sååååå roligt och inspirerande.
Ha en underbar fredag nu ♥

Kommentarer
Postat av: gbfarmor

Hej Trevligt att Ni tycker allt är kul(roligt)

lycka till i nya bostaden.Vi ses nästa söndag

HA EN BRA DAG och en kommande bra vecka

KRAMAR

2011-09-02 @ 12:14:19
URL: http://misskk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0