Och så var man 27!!

Hade en jätte bra dag igår. Blev bortskämd av Fred, mina kärleksmums jag hade bakat till skolan blev uppskattade, pappa kom över på fika och igår kväll hade Fred bokat biljetter till Dregen och Michael Monroe på Debaser.
En bra spelning med mycket musiker i publiken. Bredvid mig stod självaste Lars Winnerbäck, hur coolt som helst :D.
Jag har alltid spanat in folk på konserter men igår tänkte man i helt andra tänk efter snart 3 veckor i skolan. Jag spanade in olika frisyrer, tupperingar, stylade skägg osv,osv. Hur kul som helst ju :D. Jag hade en toppen dag helt enkelt.
Det har blivit väldigt lite med bilder på bloggen dom senaste veckorna och jag ska verkligen försöka bättra mig på den biten, kan bara skylla på att jag inte har lika mycket tid längre och att jag inte är van med Fred´s nya dator. Men jag ska bli bättre. Har en massa bilder jag har knäppt men inte som jag har lagt in på datorn :/. Skärpning ska det bli!!!
Skola idag sen kommer Michell på fika ikväll. Jag tycker verkligen om alla i min klass och jag vet redan nu att många av dom kommer bli vänner för livet :). Idag vet jag att vi ska hålla på med något som jag tycker är väldigt kul, hairdesign :D

Ta hand om er nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0