Jag Fyller ÅR!!!

Grattis till mig :D!!!! Jag har drömt om tensider, sulfater, vätebindningar och i största allmänhet om hår men pigg var jag ändå när Fred kom in klockan FEM imorse med mini frukost på sängen och paket :).
Igår kväll var det hårvårdsmärket KMS kväll, ganska intressant. Var dock väldigt trött efter en väldigt informationsrik dag igår i skolan. Men trots det så slängde jag ihop en chokladcheesecake när jag kom hem. Måste ju ha tårta när man fyller år och den skulle ligga i frysen i fem timmar. Min födelsedag blir en lugn och skön dag annars och det ska bli så skönt kan jag säga. Kalas får det bli i helgen när jag åker hem till Sala. Pappa skulle svänga förbi innan han åker hem från jobbet på lite tårta.
Regnar för fullt ute men det gör inget :D, det är ju min födelsedag!!!!
Ha en toppen dag, Kram till er!!

Kommentarer
Postat av: gbfarmor

GRATTIS på din födelsedag och vi hoppas DU får

en bra dag med bl.a. TÅRTA

kramar till tusen från

Farmor o Göran

2011-09-07 @ 09:16:03
URL: http://misskk.blogg.se/
Postat av: Sarah

Grattis på födelsedagen, hoppas dagen blir fin! =)

2011-09-07 @ 10:05:10
URL: http://strimmoravmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0