Äventyr på IKEA!!

Igår i skolan hade vi långhårsuppsättningar, ni kan säkert gissa att det var jätte roligt. Fick till tre stycken som jag blev riktigt nöjd med, tyvärr är min mobilkamera inte den bästa som jag använde igår men jag ska bli mycket bättre att ta med mig kameran så får ni se. Är bra också att se hur man utvecklas och blir bättre. Jag glömde skriva det med att i torsdags hade vi ett spamassage pass. Så behöver ni lite lätt spamassage så är det bara att hojta till.
Efter skolan igår var det som vanligt ingen lugn fredag (börjar längta till en lugn dag då jag inte behöver göra nånting). Jag virra runt på stan för att fixa lite ärenden sen vidare mot den gamla lägenheten för att lämna tillbaka nycklar och sen tog jag och Fred bussen till IKEA. På IKEA var det stress!!!! Vi hade en låååång inköpslista och två timmar på oss att köpa det. Vi hann med det mesta men misstänker att det blir en till tripp dit. IKEA vid kungens kurva ligger så jäkla långt bort från oss så att ta sig hem igen var ett riktigt projekt, tog oss ca 1,5 timme att ta oss hem. Ska tillägga då att idag såg jag att jag hade blåmärken på mina axlar av allt bärande igår :/.
Idag kommer underbara mamma å pappa med bland annat tv, diverse köksprylar och lite sånt. Helg vad är det för nåt? Jag ska äta upp min frukost nu och sen iväg till jobbet, jobbar både lördag och söndag.
Ni som är lediga får mysa lite extra åt mig :). KRAM!!!
Okej, blev inte riktigt som jag tänkt mig haha. Fred har köpt en ny dator som jag inte är van med. Men ni får vrida på huvudet lite, hinner inte fixa det nu. Men visst köpte jag den snyggaste duschdraperiet igår? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0