Är det nu höstrusket har börjat?

Lite små regn idag i Stockholm, ska visst regna imorgon med men det gör ingenting. Imorgon ska det vara mys hela dagen efter skolan med Fred, tända lite ljus och äta lite tårta :).
Hade en frustrerad dag i skolan igår. Vi lärde oss det fjärde klippsättet men var arg jag blev, var skitsvårt att få till den bra. Men då ser man till att bara träna och träna för att bli bättre. Resten av dagen tränade vi att rulla permanent, till gesällprovet ska man rulla HELA huvudet på 45 min. Just nu tar nog halva huvudet 60 min för mig haha.
Resten av dagen igår såg jag till att baka. Bakade kärleksmums och köpte ingredienser till en choklad och hallon cheesecake :). Kärleksmumsen blev så där men dom ska med till skolan imorrn så jag hoppas att dom ska smaka bra.
Ikväll ska vi alla från skolan på KMS hårvisning :D ska bli så jädrans kul. Jag kommer ta med mig kameran och ta en massa bilder.
Nu ska jag till att min sista dag som 26 åring kommer bli en toppen dag :). Kram från mig

Kommentarer
Postat av: gbfarmor

HEJ Kom igen tänk när det är 69-åring låter

väldigt gammalt !!!??????

Hoppas din dag blir toppen KRAM från F - or

2011-09-06 @ 14:26:12
URL: http://misskk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0