Reese W. för Lindex!!

Såg precis videon på Lindex hemsida där dom visar en liten sneak a peak från höstens kollektion. Tycker att vackra och jordnära Reese Witherspoon passar perfekt som Lindex nya modell. Av det jag såg på lindex hemsida så var det flera av plaggen jag skulle kunna tänka mig att bära i höst ;). Den 22 augusti kommer du kunna köpa dom i butiken.

Visste ni förresten av Svergie är det land i världen som köper mest kläder per capita!!! Sverige är ju inte ett så jätte stort land så med tanke på det så är det fruktansvärt mycket kläder som vi alla köper med oss hem. En personlig klädstil har blivit för mig mer och mer viktigt och ett sätt att visa vem man är och vad man gillar. Men jag har blivit väldigt duktig på att inte bara köpa för att de är inne utan ha lite baktanke med mina klädköp och bara köpa sånt som jag trivs i och som passar min klädstil.

Men visst är det kul med kläder och att vi alla har så olika stilar. Jag har aldrig direkt haft någon kändis eller speciell person jag följer modet på slaviskt utan jag blir inspirerad utav folk på gatan eller olika musikstilar/kulturer.

För vissa är det detta sista dagen på arbetsveckan, jag har dock 6 dagar kvar innan ledig dag så time for work now!!!

Ha en toppen fredag kära läsare!!!!



Bild lånad från lindex.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0