Nu är dags!!

Trots vädret som vi hade i helgen så hann jag med en hel del och hade myspys. kräftskiva i fredags-regn hela kvällen, Västerås på lördagen-regn halva dagen, söndag fint och då var jag inne och packade färdigt med alla mina flyttlådor som vi ska ta med till nya lägenheten. Massor med mys med hundarna blev det också, dom är så gosiga dom där så inte konstigt att man saknar dom när man inte är hemma så ofta.

Slutsatsen efter att jag hade packat om alla lådor var att, fan va mycket skit man samlar på sig. Så nu är det dags för loppis :), ska försöka hinna med det nån helg innan det blir för kallt. Efter att vi packat om mitt skit åkte vi hem till Fred för att gå igenom hans lådor. Så nu är vi fullt redo att flytta :).

Idag är det dagen D, första skoldagen. Är inte nervös men önskar att jag var det för när man är nervös så känns det som att det blir så mycket bättre än vad man trodde att det skulle bli. Men om jag känner mig rätt så hinner jag nog bli lite nervös. Jag är laddad till hundra allafall och tycker att det ska bli så jädrans kul att börja. Min nya blogg är inte färdigt ännu så ni får följa med mig på denna lite till ;).

Kommer ni som jag att titta på premiären av Filip och Fredriks nya program på 5:an idag??


(bild lånad av kanal5.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0