Nedräkningen har börjat!!

Igår ringde min jätte gulliga lärare från frisörskolan. Hon ringde runt till alla för att hälsa alla välkomna nu den kommande måndagen :D, tänk vad glad man kan bli för ett samtal. Att en sådan liten grej som att bara visa att man bryr sig eller att ett kort samtal kan vara så roligt att få. Jag har skivit om det här tidigare i nåt inlägg men det tåls att upprepa.
Eller som i lördags när jag fick detta sms av min gulliga chef där det stod att hennes pojkväns arbetskamrat hade handlat av "någon" inne på kicks som hade jobbat i Norge tidigare. Hon hade fått jätte bra hjälp och gått därifrån jätte glad. Värmer mitt hjärta att jag kan få andra att bli lyckliga genom att bara vara trevlig :D, det krävs inte så mycket från en själv.


En massa händer dom kommande dagarna, veckorna så idag och imorgon ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt. På torsdag är jag ledig då kommer Maria hit, då ska vi ta en sväng på stan. På kvällen sen ska jag och Fred packa picknick korgen för att gå på utomhusbio :), hoppas på fin väder. Sen efter jobbet på fredagen åker vi hem till Sala över helgen. Full rulle blir det.

Nu ska jag leta reda på nummer till fastighetsägaren, tvn har varit död i 2 dagar och lysröret på toan blinkar så pass mycket att man tror att man är på disco. Lagom kul att saker ska gå sönder när man snart ska flytta :/.

Kom ihåg ett leende smittar väldigt lätt av sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0