Mysiga höst!!!

Jag välkomnar hösten. Jag tycker det är mysigt att tända ljus när det börjar bli mörkare ute, krypa ner i soffan med en kopp the, en bra bok eller film, ingen ångest för att man MÅSTE ut innan solen går ner, måste ut för att se till att bli brun.
Min sommar har varit jätte härlig och underbar, jag har jobbat mycket men när jag har varit ledig så har jag sett till att göra något kul.

Man får se till att göra hösten till något kreativt, kul, mysigt. Det blir vad man gör det till jag ska se till att min höst blir den bästa på länge. Ingen hets eller stress över att göra en massa saker utan njuta av skolan och ha kul. Jag ser fram emot att få lära mig en massa nya saker och träffa nya folk både i skolan och runt omkring. Jag är väldigt duktig på att boka upp mig lååångt fram över och denna höst är inget undantag, men jag tycker det är kul att ha saker inbokade som jag kan se fram emot, dock är det viktigt att ha lite ledia dagar där spontana saker får dyka upp.

Så hösten du är välkommen hos mig :). Idag är jag LEDIG!!!! det känns konstigt att skriva. Så idag ska det bli stan, kika på lite grejer till nya lägenheten och sånt skojigt. Sen ska jag möta pappa för lite kulturfestival inne i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0