Idag gäller det!!!

Inatt var den sista natten vi sov i vår lilla lägenhet, jag kommer sakna den. Den må vara liten men både jag och Fred har trivts i den. Igår efter skolan var vi till den nya lägenheten och reka läget lite :), sååååå skönt med ett STORT kök och en soffa att sitta i framför tvn. Man blir så ivrig när man flyttar, jag vill göra allt på en gång och det ska gärna gå på en dag.
Men vi väntar grejer från Sala som pappa kommer med så dom första dagarna kommer vi leva utan både köks prylar och tv. Men skoj ska det bli, förutom att vi nyss fick veta att han som skulle hjälpa oss att flytta idag inte kan hjälpa till längre. Hans bil mådde inge bra imorse så jag och Fred får sätta på oss träningskläderna och gå fram och tillbaka :/. Tur att det inte är så mycket tunga grejer.
Igår efter skolan var jag helt slut. Man blir trött av mycket information och när man har en massa saker efter jobbet. Jag känner att jag behöver varva ner lite, eller min kropp känner det snarare. Men när då??? Helgen och nästa vecka ser lika fullspeckad ut den. Skitkul var det allafall att börja klippa hår på riktigt :), eller jag dockornas hår. Jag var skapligt nervös men bara man får upp son egen teknik med kam och sax och lär sig grader och vinklar så kommer det bli kanon. För den som säger att man inte behöver matte som frisör har SÅ fel.
Sista gången jag skickar iväg ett blogginlägg från St Göransgatan :) tack för den här tiden. St Eriksgatan here we come!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0