Härliga Onsdag!!

Onsdagen är härlig just för att jag har en rolig torsdag att se fram emot ;). Imorgon är jag ledig, dagen ska bland annat innehålla fönstershopping med Maria som kommer hit. Vi ses alldeles för sällan så det ska bli jätte kul. Sen på kvällen blir det lite ändrade planer, var tänkt att vi skulle gå på utomhusbio men blir nog lite konsert istället. Stockholm kulturfestival startade igår så imorrn händer det lite spännande saker inne i stan som vi ska kolla in.

Idag efter jobbet ska det tråk-tvättas, ska passa på att tvätta kuddar och sådana saker innan flytten så man har det gjort. Känns som att tiden bara kommer att flyga iväg så helt plötsligt är det flyttdags. Men skönt är det att vi inte har några större grejer att flytta :) blir en bilsväng sen ska nog allt vara på plats i den nya lägenheten hoppas jag.

Nu ska jag spana in några hår stylings videor på youtube sen blir det jobb för min del. Har lärt mig lite fler flättekniker med (tack Samira för det) så bara väntar på att få öva på Linn och Amandas hår hemma i helgen ;).

Puss å Kram från mig ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0