Graffiti är konst!!

Just nu pågår Art of the Street i Stockholm. Riksteatern är det som står bakom projektet om just denna konstart, och det är just det jag också tycker att det är konst!!! Men då ska man inte blanda ihop det med klotter som "kuk" eller sådana heltöntiga ord omogna ska klottra på allt dom kommer åt utan jag pratar om ren färglad graffiti.

Det är gästande konstnärer från alla möjliga håll från världen som kommer och visar upp sina skills. Jag hinner dock inte besöka något utav det :/. Efter jobbet idag ska jag och Michell på bio :D kommer bli MYS på hög nivå, var länge sen jag var på bio. Idag missar jag också ett väldigt stort och bra band på Rockland med så känns som att jag måste hitta på nåt skoj annars kommer det att sluta med att jag liftar hem eller nåt.

Mot jobbet!!! Ha en toppen lördag nu ♥




Kommentarer
Postat av: Michelle Malmqvist

Tack för igår ♥

Var ganska trött, men hade inte sovit så mycket natten innan så kanske därför. Vill gå på bio snart igen!!

Idag ska jag testa att göra energibarsen.

Önskar dig en go söndag hela dan!

2011-08-14 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0