Good Mornings!!!

Idag har jag inte lika bråttom innan skolan ;). Var lite trött igår efter helgens bravader men idag är jag pigg som en nötkärna.

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja skriva om, skolan känns jätte bra, jag är jätte tacksam över att jag får jobba på kicks och i veckan lämnar vi vår lilla lägenhet här på Stadshagen för att flytta till en större närmare Fridhemsplan :D.

Igår efter skolan var jag på Bare Minerals kurs med jobbet, spännande nyheter med bland annat att dom släpper en egen hudvårds serie. Kvällens snackis var väll kanske att dom har kommit med ett vårdande mineral puder för natten. Den skulle ge dig en jätte fin hy och känna dig snygg när du går och lägger dig, känns lite amerikanskt va?? När jag var på kurs var Fred och hämta nyckeln till lägenheten så idag ska vi börja flytta lite smågrejer :D.

Fy fasiken var tvungen att ta en paus från datorn och kolla på nyhetsmorgon och triss skrapet. Killen hade ju fått tre tv apparater på båda sina lotter, nu har han skrapat fram 100.000 på den ena och den andra skrapade han fram 2.000.000 miljoner. Jag kilar nog in på pressbyrån innan skolan och köper mig ett par trisslotter tror jag :).

Idag kommer bli en spännande skoldag, vi ska nämligen börja klippa på riktigt idag. Tidigare har vi bara delat upp benor,sektioner och partier och låtsats klippa. Idag kommer det nog att ramla ner några poletter när man nu får göra det på riktigt på våra fina klippdockor.

Nu ska jag njuta av en god frukost, Ha en toppen dag ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Spännande!!!



2011-08-30 @ 08:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0