Att det kan vara så kul att gå i skolan!!

Gårdagen gick hur bra som helst. Blev ju rejält nervös innan jag skulle åka in men väl där när man fick träffa alla så kändes det hur kul och bra som helst.
Det var som julafton när man fick sitt hölster där jag fick lägga in mina kammar, saxar och annat skoj som vi också fick :D.

Idag är jag mer en peppad och laddad för en ny dag. Idag kör vi igång direkt med att lära oss shamponering, skalpmassage och cirkulation.

Det är vad jag kommer att pyssla med idag. Ha en toppen dag nu!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: gbfarmor

Skalpmassage låter skönt !!!!

Lycka till Puss o Kram Farmor

2011-08-23 @ 17:02:43
URL: http://misskk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0