TjoHej!!

Hemma igen efter en lång men väldigt trevlig dag :). Idag var det då Lancome kurs på ett otroligt fint hotell inne i Oslo. Riktigt lyxigt och stiligt, va som att komma in i en annan tid. Frukost och kaffe blev det innan kursen satte igång med en svensk kille som hette Marcus. Han lärde oss en hel del vettiga saker och kan säga det att Lancome är ett riktigt bra märke. Hade trevliga kurskamrater med, alla norska. Efter en massa klämande och pillande på krämer så var det dags för lunch i den stora restaurangen. Och jag kan säga det att när man kom ner så visste man inte vad man skulle börja, fanns så sjukt mycket gott. Jag åt som om det vore min sista dag på denna jord. Allt från köttfärs,lax i mängder, sallader, kyckling, frukt, såser, bröd mm och man var ju tvungen att ta efterrätt med. Där var det cheesecake, pecanpie, grädde, bullar, wienerbröd, frukt, kex med ost och annat. Folk måste ha trott att jag inte hade sett mat innan. Till och med så att hon som jobbade där sa att det var kul att se någon äta efterrätt hihi. Men det var ju sååååå gott och bjuds det så måste man ju passa på.

Detta resulterade ju så klart att min mage ballade ur totalt. Så resten av kursen satt jag med ont i magen :/. Och dum som jag är när det vankas eftermiddags fika och det bjuds på kaffe med kladdkaka, nej det är klart att jag tar åt mig. Fick i mig halva kakan sen var det bara att ge sig. Men gott var det allafall :) och kursen var jätte bra. Fick en liten goodiebag med lite ovanliga grejer, bla ett lancome halsband???

Sen blev det en liten tur på stan i det underbara vädret. Shopping blir det inte mycket av här men idag köpte jag faktiskt ett par nya leggings, tyckte att jag behövde det :).

Nu ska jag kosa ner mig snart i sängen med "halv åtta hos mig" på datorn. Hörs imorrn♥


Mitt halsband från Lancome, en aning tantigt men funkar ändå tycker jag :)



Måste bara lägga upp den här bilden. Dessa smycken fick jag av mina söta systrar i födelsedagspresent sist jag var hem. Gulligt va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0