Morning!!

Lyxar till det med frukost på sängen till mig själv ;). Ska strax till jobbet. Har varit vaken läänge, Fred skulle med flyget till Köpenhamn idag för att träffa en kompis där. Så han fick gå upp vid 05.20 så sen dess har jag kanske inte varit klarvaken men jag har inte sovit allafall :). Jag hade jätte gärnat följa med till Copenhagen men ekonomin finns inte för det och jag kan inte ta ledigt från jobbet.

Äntligen har Hollywood fruar börjat,var det nån som såg det i måndags?  Men egentligen är det nog bara Maria Montazami jag vill se. Hennes blogg på Amelia är annars ganska bra.

Dags att göra sig färdig för en jobbdag. Ha en fin höstdag allihopa ♥ Är sugen på en marabou så ska ni äta nån idag så får ni tänka på mig :).

Kommentarer
Postat av: Mia

Va+ Har det börjat igen? Då måste jag ju bara se det : ) Maria är ju bara för rolig hon, haha. kram

2010-10-29 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0