Yes, är det helg eller är det????

Sista dagen på min 14 dagars jobb-race. Idag efter jobbet har jag två dagar ledigt :) helt underbart ska det bli. Men vädret ser inte ut att vara på min sida men vi får göra det bästa av det ändå.

Finns en massa saker jag skulle behöva pyssla med dom här lediga dagarna men ikväll blir det nog bara en skön kväll i badet med mina nyinköpta tidningar. Och imorgon blir det nog Skansen, har aldrig varit där och kollat på några djur så lika bra att passa på. Ska försöka hinna med att pyssla med den nya bloggen med och leta efter bilder från USA som jag ska framkalla för att göra en fotobok (var ju tänkt att det skulle vara färdigt för länge sen ju).

Tiden går fort när man har kul och lite läskigt nu när jag börjar inse att snart bara TVÅ veckor innan jag börjar i skolan. Kommer bli ett intensivt men roligt år framöver.

Nu blir det morgon yoga och sen ska jag ta död på alla dammråttor. Ha en riktigt skön fredag nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0