Tips från coachen....

Måste ju bara få tipsa om två grejer som jag just nu tycker väldigt mycket om.

Max factor lipfinity är ett läppstift som mer eller mindre ser ut som en helt vanlig tuschpenna. Helt gudomliga är dom, finns i 8 härliga färger ( min favorit är 07 coral crush). Dom sitter som bergen så inga läppmärken varken på dricksglasen eller pojkvännen, tro mig jag har testat ;).
Dom håller en hel kväll ute, ingen tvekan om det. Läpparna ska vara torra innan du sätter på lipfinity men efter är det bara att smacka på med vilket gloss som helst :).

Kostar 115:- ordinarie pris men just nu kampanj till ett pris av 99 kronor och finns på Kicks så klart!!!



Mitt andra tips blir den nya doften från DKNY, Gold Delicious!!!

Helt underbar doft som jag fastna direkt för. Doftar av apelsinblomma, vit ros och mugu blomma (ingen aning om vad det är för blomma) men god är den. Bara att springa in på närmaste kicks och ta sig ett sprut ;).



Kostar 425:- för 30 ml.

Bilder lånade av kicks.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0