Kungsträdgården!!

Igår efter jobbet styrde vi kosan mot kungsträdgården jag och Fred, fint väder och en massa folk i bra stämmning. Fem hårdare band skulle spela igår och ett av dom var bla Crucified Barbera. Hade inte höga förväntningar på tjejbandet men jäklar vad dom öste live. Riktigt, riktigt bra var dom. Kul att se tjejer rocka hårdare än killbandet som spelade innan dom :).

När det är festival så betyder det ju att man oftast kan äta en massa onyttig mat som erbjuds i alla stånd. Jag är svag för allt gott och det är ju oftast onyttigt (tyvärr) så igår blev det långa våffel stänger med grädde,glass och sylt. Den höll mig mätt i ca 30 min sen var jag lika hungrig igen. Och det hjälpte inte heller att när jag väl hade köpt den så kom en gubbe och sa - Den där blir man inte smal av!!!!

En annan spännande grej, jag och Fred skrev upp oss på var Kroppsscanning!!. Inte långt från där vi bor finns ett hälsocentrum där dom hjälper människor att se hur deras kroppar mår och mäter olika saker. Igår om man skrev upp sig så fick man ett presentkort gratis att testa detta.

Det här får man reda på:
fettprocent fördelat i kroppen
bukfett
muskelmassa fördelat i kroppen
förbränning i kcal
metabolisk ålder, förbränning som min ålder
vatten i kroppen, binder man vatten
benstomme,benskörhet
vikt
uträkning av BMI och proteinbehov
betyg på kroppen


Detta borde ju alla människor göra. Det ska bli riktigt spännande. Nästa vecka skulle dom börja ringa runt till folk och boka in tider. Ska bli spännande att se vad man får för resultat.

Ha en toppen torsdag!!!! jobb för min del står på schemat :)

Kommentarer
Postat av: gbfarmor

Det skulle jag gjort för längesedan !!!!!!!

Men tyvärr får jag leva med mina "KILOGRAM"

KRAM från knubbisen !!

2011-08-04 @ 12:26:36
URL: http://misskk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0